Customer Service Coördinator

Customer Service Coördinator

Zie je jezelf als een coach voor je collega’s en zet je je graag in voor andere afdelingen dan ben je bij Interster op het goede adres als Customer Service Coördinator.

Interster  zoekt iemand die gewend is om klantenorders zo goed als mogelijk af te handelen, maar die meer uit deze functie wil halen. Die kans krijg je in deze afwisselende functie bij Interster.

Een leuke baan bij een klein bedrijf met een platte structuur en open communicatie. Je krijgt de kans om in diverse rollen te kruipen en zo verantwoordelijkheden op te pakken.

Het resultaat van je inspanningen zijn direct meetbaar, je levert een persoonlijke bijdrage aan het succes van ons bedrijf.

Taken en verantwoordelijkheden

Je eerste taak is het samen met de andere collega’s afhandelen van dagelijkse klantenorders, contact met de klanten voor verlenen van mogelijk aanvullende zaken en het snel oplossen van eventuele problemen rondom de orders en afleveringen. Daarnaast ook het verzorging van de administratieve processen als bijvoorbeeld het bijwerken van databases en vastlegging van afspraken. Als coördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor de Commercial Director, je overlegt de gewenste rapportages en zorgt voor periodieke overleggen met het team.

Daarnaast wordt er van je verwacht dat je diverse zaken oppakt die nodig zijn om de organisatie goed te laten lopen. Dit loopt van ondersteuning aan het management d.m.v. maandrapportages tot het ontvangen van uitgenodigde klanten. Het hele proces dat ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt binnen het bedrijf maakt dat je functie zich niet beperkt tot alleen Customer Service Coördinator. Je mag jezelf zien als een “spin in het web”. Geen dag hetzelfde.

Communicatie

Werkt nauw samen met collega’s customer service.
Werkt nauw samen met collega’s van alle afdelingen
Rapporteert aan Commercial Director
Informeert niet alleen klanten maar ook collega’s over producten, acties en heeft totale controle over het proces van afhandeling klantenorders en -betalingen.

Competenties

Klantgericht
Gestructureerd en effectief
Relevante werkervaring als customer service medewerker
Ervaring in SAP, CRM en Excel (gevorderd)
Flexibel, probleemoplossend vermogen.

Wie zijn wij

Interster is zowel in Nederland alsook in vele andere landen een gerespecteerd bedrijf in de markt van medische hulpmiddelen voor de centrale sterilisatie afdeling. Een degelijke organisatie met enthousiaste en goed opgeleide medewerkers die nauw met elkaar samenwerken.

Extra informatie

Het betreft een fulltime functie, maar 80% is bespreekbaar.

Werktijden zijn van 08.30-17.00

Ons kantoor staat in Wormerveer net boven Amsterdam.

Een op maat gemaakt trainingsschema is beschikbaar, gerelateerd aan assortiment en kennisoverdracht.

Als laatste

Met een uitgebreide takenpakket ben je in deze functie van Customer Service Coördinator verzekerd van een afwisselden baan met meerdere verantwoordelijkheden om je toegevoegde waarde snel te kunnen aantonen aan een ieder van het team.
Salaris op basis is marktconform op basis van opleiding en aantoonbare ervaring (minimaal 2 jaar CS ervaring).