Werken bij

Vacatures

Interster International B.V. zoekt per direct een Quality Manager

Wie zijn wij

Interster International B.V. is een professionele organisatie met een deskundig en klantgericht team dat een belangrijke rol speelt in het voorkomen van post-operationele infecties door het leveren van hoogwaardige medische hulpmiddelen en kennisoverdracht.

De volgende kernwaarden zijn belangrijk voor Interster International B.V. nl.:
Klantfocus. Sterke focus op klantrelaties en de successen van onze relaties.
Teamwork, respect en samenwerking zijn sleutelbegrippen om tot succes te komen.
Resultaat gedreven, resultaten en continuïteit zijn belangrijk.
Deskundigheid, innovatie, flexibiliteit, creativiteit en daadkracht in onze benadering naar relaties.

Rol van de Quality Manager

Als Quality Manager werk je samen met alle afdelingen om het kwaliteitsniveau van de organisatie omhoog te tillen door het continue verbeteren van de bedrijfsprocessen.

Interster International B.V. is een organisatie die op dit moment een ISO 13485:2016 en ISO 9001:2015 certificering heeft waarbij de focus ligt op klanttevredenheid, procesbeheersing, risico management, en product conformiteit. De functie als Quality Manager vraagt om een flexibele en proactieve houding met een balans tussen het uitvoeren van operationele taken, verbetertrajecten en procesanalyses met als doel de processen en het kwaliteitsdenken in de organisatie te vergroten en te verbeteren.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Het behouden en onderhouden van de ISO 9001:2015 & ISO 13485:2016 certificering
  • Het behouden en onderhouden van de Kitemark certificering voor chemische indicatoren
  • Behalen van de ISO 14001:2015 certificering

Audits

  • Verantwoordelijk voor het voorbereiden en begeleiden van externe audits door onze notified body
  • Uitvoeren en rapporteren van interne audits met als doel de processen te monitoren, corrigeren en continue te verbeteren
  • Uitvoeren en rapporteren van externe audits bij onze leveranciers en subcontractors
  • Samen met sales externe audits van klanten begeleiden en hierin ondersteuning bieden

Analytisch

  • Voor het kwaliteitssysteem verplichte en niet verplichte data analyses uitvoeren en rapporteren aan het management team
  • Het constateren en rapporteren van positieve of negatieve trends in processen
  • Opstellen, bewaken en behalen van de kwaliteitsplanning, KPI’s en kwaliteitsdoelstellingen

Operationeel

  • Uitvoeren van operationele taken die gelieerd zijn aan het kwaliteitsmanagement systeem, zoals het onderhouden van het digitale handboek, bijhouden van registraties, uitvoeren van kwaliteitscontroles ect.

Competenties

  • Ruime werkervaring als kwaliteitsmanager of aantoonbare kennis op het gebied van kwaliteitssystemen (ISO 9001 / ISO 14001 / ISO 13485)
  • Sterk analytisch vermogen en kennis van het correct opstellen van rapportages
  • Effectief kunnen werken met MS office software, Microsoft Expression Web & SAP
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift
  • Pro-actief, zelfstandig en iemand die goed in een klein team kan samenwerken
  • Flexibel, communicatief vaardig en oplossingsgericht

Wat bieden wij

  • Een flexibele, transparante organisatie met een enthousiast, ambitieus team
  • Marktconform salaris, op basis van ervaring
  • Fulltime (32-40 uur)

Werken bij Interster International B.V.

Spreekt de bovenstaande vacature je aan? Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen met Lia Soetendal 075 – 627 22 22 of 06 83 25 60 64. Solliciteren via de mail lia.soetendal@interster.nl

Interster International B.V. zoekt per direct een Marketing Coördinator

Wie zijn wij

Interster International B.V. is een professionele organisatie met een deskundig en klantgericht team dat een belangrijke rol speelt in het voorkomen van post-operationele infecties door het leveren van hoogwaardige medische hulpmiddelen en kennisoverdracht.

De volgende kernwaarden zijn belangrijk voor Interster International B.V. nl.:
Klantfocus. Sterke focus op klantrelaties en de successen van onze relaties.
Teamwork, respect en samenwerking zijn sleutelbegrippen om tot succes te komen.
Resultaat gedreven, resultaten en continuïteit zijn belangrijk.
Deskundigheid, innovatie, flexibiliteit, creativiteit en daadkracht in onze benadering naar relaties.

Wat vragen wij

  • Een afgeronde marketing studie op HBO/academisch-niveau
  • 1-2 jaar relevante werkervaring op het gebied van (product)marketing
  • Ervaring met praktische vaardigheden online
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Competenties

  • Commercieel, creatieve, pragmatische en kritische instelling
  • Planmatig wijze van werken en accuraatheid
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en stressbestendigheid
  • Sterk in conceptontwikkeling en operationele realisatie

Hoe doe je dat

  • Rapporteert aan de Sales Director en bepalen prioriteiten in overleg
  • Uitvoering projecten en taken in overleg met o.a. product specialist en accountmanagers
  • Positieve instelling om creatief, verfrissend en overtuigend marketing projecten door te voeren

Wat bieden wij

  • Kans om je eigen plek in de organisatie te creëren
  • Samen te werken in een ambitieus team
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een marktconform salaris
  • Fulltime (40 uur)

Werken bij Interster International B.V.

Spreekt de bovenstaande vacature je aan? Stuur dan een mail voorzien van een korte motivatie en CV naar lia.soetendal@interster.nl. Voor aanvullende informatie of vragen over deze vacature kan je telefonisch contact opnemen met Roald Strackx op telefoonnummer: 075- 627 22 21.